reklama

„Tehotenstvo je čarovné obdobie“...klapka! „A teraz pravdu!“

Niekedy Vás dojmú fotky na stránkach modných fotografov, kde vidíte budúce mamičky s červenou stuhou okolo brucha, šťastné, pózuju a Vy zatúžite byť v tom opäť, alebo po prvý raz v tom. Len si vybavte tie svoje zážitky ako to bolo a tie co sa na to chystáte ako na svoju životnú premiéru berte to stýlom "Ja to určite budem prežívať inak“ :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (246)

Našla som dve čiarky

Mám zmiešané pocity, aj sa teším aj rozmýšľam aké to bude. Zatiaľ necítim žiadnu zmenu, akurát čo sa zmenilo, je to, že menštruácia má absenciu, inak nič. Hneď na druhý deň tento fakt poopravím o to, že v práci som bola 27,5 x na wc. To posledné číslo je preto tak, lebo kolegyna sa snažila vystihnúť chvíľu kedy by som tam nesedela.

Tehotenstvo nie je choroba, alebo prečo ste aj tak indisponovaná

O mojom tehotenstve zatiaľ v práci nikto nevie. Prišli fľaše s minerálkou. Ako sekrétárka pomáham asistenovi ich odniesť po schodoch do kuchynky. Teraz nemožem. Chodím s počtom 1 ks po schodoch a myslia si, že mi šibe. Zásadne nič ťažké nedvíham a nikomu nepomáham.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekto mi kradne energiu

Som extrémne unavená a zaspávam za PC, neviem sa sústrediť na nič, akokeby mi niekto zožral energiu a kúsok novej čo si vyrobím mizne hneď. Je to zlé. Nevímam, moje reakcie su spomalené. Idem okolo jazera a od únavy nevidím, nafúknutú sieťku z Tesca si pomýlim s labutou

Dostala som angínu, prúser!

Toto je skutočný stres a nočná mora každej tehotnej ženy, choroba v tehotenstve. Aj ja som dúfala, že sa ma to nebude týkať, ale vplyvom zmien v organizme je imunita oslabená, dúfam, že bude všetko v poriadku

Chodím do krúžku gynekológie a výhody v nevýhodách

Dostala som tehotenskú knižku, aké milé. Som reálna mamička v očakávani. Mám prísť raz do mesiaca. Kiežby. Natrhnutá cievka spôsobila malé krvácanie, som na PN , som vystrašená a ani sa neteším z toho, že už „vegetím“ a nemusím chodiť do práce

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale toto by si nemala!

Toto je častá veta v tehotenstve. Zvyknite si na ňu a čo najrýchlejšie. Vaše obľúbené nápoje sú Pepsi, coca cola, Tonic a pivo. Nalievam si pohár coly a vypočujem si, aké je to desné škodlivé pre dieťa...ale veď ujo doktor tvrdil, že cola pomáha podráždenému žalúdku. Ale obsahuje kofeín a vraj nejakú zložku co ma v sebe aj Domestos, keď ho nemáte po ruke, skúste ho nahradiť colou, vraj to funguje! Okej, idem do obchodu po 100% džús, ale pozor! Nesmie obsahovať ani jedno škodlivé éčko!

Tak isto zabudnite na šunčičky údene s dioxínmi, plesňové syry by mohli obsahovať listeriozu a ďalšie divočiny, huby možu byť jedovaté, v Tiramisu môže byť salmonela, obľubeným rumovým pralinkám odsledujte dátum spotreby a porovnajte s dátum pôrodu ak bude po, kludne si ich odložte na ešte„horšie“ časy

SkryťVypnúť reklamu
reklama

100% „presný“ usg , alebo stresor č. 1 v tehotenstve

„Hm..hmmm“ hmká si doktorka. „Nejako nesedí rozmer bruška, jedávate dosť?“ Skoro mi oči vypadli to sa ma opýta po 3 croisantoch, ktoré som spráskala ešte v čakárni. „Áno jem dosť“ odpovedám. „Tak by ste mali ešte viac, lebo budete musieť ísť na infúzie“ Ako raketa trielim domov a pristávam rovno v chladničke. V ten deň zjem všetko čo vidím, cez slzy tlačím do seba chlieb s maslom, šunku, pirohy, Tatranky a všetko čo v tej chvíli je jedlé

Zdravotné problémy, alebo ako je ženám „fasa“ v poslednom trimestri

V noci ma bolel žlčník, upresním to celú noc, vôbec som nespala. Volala som na pohotovosť vraj si môžem dať paralen. Na druhý den ma svrbí celé telo, googlim ako besná a nič nenachádzam. Na konci dňa nájdem na zahraničných stránkach info, že sa jedná o tehotenskú dermatitídu a že liekom je pôrod. Nespala som už týždeň, paráda, ešte mám mesiac času do pôrodu

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Diéta

„Hmm, hmm“, zase to doktorské hmm!“ Ako to neznášam, čo zase je“?

Na kožnom doktorka usúdila, že mám asi alergiu na jedlo (vedľa, ale dobre, vraj lekárov treba poslúchať) Dostala som A4 zoznam potravín, na ktoré mám zabudnúť. Ostala mi možnosť sucháre, vysoko výživné jedlo v tehotenstve. Schudla som a tehotenské nohavice vláčim sa zebou, opať nosím veci spred tehotenstva. Ušetrila som na XXL veciach

40tt..41 tt...42tt...príroda na mňa zabudla

Žena nosí dieťa v priemere 40 týždňov plus mínus pár dní. Chodím na chat pre budúce mamičky, všetky čo mali termín spolu so mnou sa už chvália s fotkami novoredencov a ja mam brucho ako snehuliak. Nič sa nedeje. Pri otazke „Už?“ chcem vraždiť a na každého zjapem s ironickými poznámkami. Ked som tu „cela“ tak asi „už“ je dosť nemiestna otazka, či nie?

Idem si po pôrod, alebo ako sa rodí v 42 tt

Toto by bolo na samostatný článok, budem sa snažiť to skrátiť aj keď neviem či moje „fantastické“ zážitky mi to dovolia.

Kontrakcie žiadne, kážu mi vyštverať sa na kozu a potom s podoprenými lakťami po mne pokukujú v rohu miestnosti – doktori. Čo asi tak vymyslia? Vymysleli a poriadnu hovadinu. Prišiel ku mne doktor, vraj ho volajú urýchlovač pôrodu. To čo nasledovalo bolo ako v najhoršom sne, vlastnými rukami sa mi dostal zvnútra ku krčku a chcel mi ho nasilu roztiahnuť. Zkopla som ho dole. Tak som nenavrieskala ani na tých, čo sa pýtali „Už?“ Keď ma videl, dával už automaticky ruky pre seba, nech sa nebojím, odvtedy som mala od neho pokoj.

Predo mnou stojí pol litrovka Oxytocínu, pokiaľ niekto nevie, je to hormón šťastia a mal by byť spúšťačom pôrodu. Od rána na kvapačke, druhá fľaša stiahnutá žilou a nič. Chce sa mi revať od zúfalstva, že ja neporodím.

A zase na koze a v pozadí „Hmmm“ známe podopreé lakte a medzi rozhovorom kukačky na mňa. Pristúpili k poslednej možnosti prostangladínovej tabletke

Nikdy nedajte súhlas na takýto pôrod!

Vulgarizmy

Veľmi silné kontrakcie, žiadna prestávka medzi nimi.

„Do píp!“ Ku..ááá“

„ Bolo mi toto treba?“

„Šmarjááá“

„Chcem cisársky, epidurálku, zabite mááá“ (nič z toho nemáme)

Chcem manžela k pôrodu, alebo ako si dovoľujete otravovať muža

Keď som sa opýtala, či si láskavo môžem už zavolať muža k pôrodu, dostala som takúto píp odpoveď, v znení „ a To teraz budete toho chudáka budiť? keby som nemala kontrakcie, sedím už asi za vraždu

Kopec zážitkov medzi tým

.................... !!!!,,,,,,,,, ..........................!!!

Porodila som!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hurááááááááááá

A moje čarovné obdobie tehotenstva je za mnou

Ešte raz niekde budem čítať článok o fantastickom období tehotenstva, podám na autora žalobu.

PS: celý obsah článku je pravdivý. Neviem aká je šanca, že budete mať horšie, alebo lepšie tehotenstvo. Každopádne sa tešte na to čo príde potom, stojí to za to ;)

Zuzana Kalafusova

Zuzana Kalafusova

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zuzana s vnútrom filozofa a miliónmi myšlienok Zoznam autorových rubrík:  ÚvahyPoéziaPrózaCo zivot dalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu